09 January 2013

Nasi Lemak Durian


Pernah ke korang makan nasi lemak bersama-sama dengan durian..Pelikss sungguh!!

Masa balik kampung tahun lepas, memang tengah musim durian. Mak masak nasi lemak tapi hati ni nak sangat makan durian..Mana boleh tahan baunya tu..

So, kita buat dia kan.. bukan dia buat kita..Maka jadi la nasi lemak durian.. Durian tu pun aku makan last sekali. Takdenya la aku ulang nasi dengan durian..Mau termuntah kang..

Dah la nasi tu berlemak..Durian pulak lemak-lemak manis..Nasib baik aku tak gemuk.

Kalau tak, jadi macam korang la pulak asyik cari pil diet . Nasib baik badan aku susah naik..Syukur Alhamdulillah..Kalau badanku gemuksss..mesti aku perabis banyak duit kat pil diet..

p/s: hari ni aku bawa bekal nasi lemak utk breakfast dan lunch..dah jimat duit aku. Air pun aku tak beli..SO, zero la perbelanjaan aku hari ni.. RM0.00..

JOM BAWA BEKAL KAWAN-KAWAN.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...