21 January 2013

Muhasabah Cinta Bersama Ustaz Don


Nak pergi..nak pergi..

Dah letak nama tapiiiiiiii... 29hb tu ada meeting pulak.. boleh ke pergi ni. Ikutkan aku dgn muni je letak nama.. Jgn la ofismate sorang lagi pun nak gi sama.. mati la kalau dia nak gi.. aku terpaksa mengalah la kot..

Dah 2 tahun aku tak apply kursus kat luar ofis.. anak sekolah derrrrr.. Bagi mencukupkan 7 hari berkursus dalam setahun, aku cuma dapat attend ceramah, seminar kursus BPTM je.. itu pun kalau BPTM panggil le.. kalau idok, mau tak cukup kursus aku..

p/s: kalau 2 orang kerani takde, kang bos nak cari sape...adusssssss..PA pun gi jugak....toinggggggg!!! harap kakakku tak gi...nak tanya takut..problema sungguh..line dah clear sebab tak bertugas di kaunter.. tup-tup ada meeting ala2 DTA gitu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...