01 December 2009

Sakit Mata Yang Menyakitkan

Fuhh.....MC..MC...MC..seronoknye lepak kat rumah. Start 24 Nov hingga 1 Dis 2009 aku dapat Mc dr Klinik Kerajaan. Kalau pegi klinik tu, kiri kanan depan belakang orang sakit mata...Musim Sakit Mata Melanda Almaklumlah. Tapi yang tak syok nye bila kena time raya haji...Adussssssss kena lepak kat rumah je...Tak boleh nak lepak kat rumah member.Tension siot. Dan aku terima semua yang berlaku dengan REDHA. So, 2 Dis 2009 (Rabu) aku start kena balik..Cam malas je nak pegi keje dah sedap duduk kat rumah...Mesti BLURRRRRRRRR. Tapi aku rindu nak jumpa kawan ofis...Ade citer HOT tak? Ape-ape pun MISS U ALL...Jumpa lagi tata titi tutu....Sayonara..

25 October 2009

Bajet 2010

Makanan istimewa Di Raja Pahang

Liya

Liya n Baiti

Nik, Pn. Maria, Kak Nor n Cik Yati

Kak Aina n Nik

Milik siapakah tangan ini???

Nik n Cik Yati

Shihan, Adda, Nadia n Fazlina(me)

Shihan, Adda n Nadia

En Ruzman, En Saiful, En Zabidi n En Faizal

Nadia, Adda n Tan Sri Nor

Datuk Mukhriz

Fazlina (me)

Baiti n fazlina(me)

fazlina(me)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...