10 October 2012

Pusat Grosir Pak Yawan Sentro - GM Klang



Nasi Goreng Tomyam








Afiq sibuk main game di Tab murah..hehehe

Nasi Goreng Paprik

Sedapnya bubble tea ni...aku beli perisa coklat..yum yum..Si aqil pun suka..esom tu..cirit birit dan muntah..sebab bubble tea kot..minum terlampau banyak..Angin..


Assalamualaikum../salam sejahtera..

Sabtu lepas, aku gi rumah kakak aku di Bandar Diraja Klang...banyak perumahan baru yang sedang naik disana..

Sekarang ni aku ada wat future planning wif kakak aku.. 

Balik dari rumah kakak, aku terus ke GM Klang yang baru..yang bertingkat tu..dah dibuka bulan september lepas.. Aku kan suka jalan-jalan cuci mata ni..nasib baik my husband memahami aku..

Lepas ke GM Klang, aku ke Mid Valley pulak..Jumpa adik ipar..mulanya dia ada kat KLCC...husband aku suruh dia gi tempat lain..kalau nak jumpa la..hehehe..so, adik ipar dan kawan2nya di Mid Valley..Uihhh dah lama benor tak ke MV ni..mahu dekat 10 tahun..

Adik ipar aku ni sebenar datang ke KL ada ujibakat Vokal bukan sekadar rupa...tapi takde rezeki pulak..suara terketar..maybe nerveous la kan..depan juri professional pulak tu..kalau kat kampung dialah juara karaoke nye.. Masuk pertandingan karaoke je..mesti dapat nombor la.. antara 1-3.. 

Ok sape-sape yang nak ke GM Klang, ini alamatnya:

GM Klang Wholesale City,
Jalan Kasuarina 1, Bandar Botanic Capital,
41200 Klang, Selangor,
Malaysia

Tel: +603-33251788
Fax: +603-33251808


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...