03 October 2012

Cuti 9 Hari

Mesti ramai yang ambil cuti sebanyak 9 hari kan..

Apa ni..apa ni..tak faham la..!!!

Bulan November ni kan ada 2 hari cuti AM. Deepavali dan awal muharam..Deepavali jatuh pada 13hb (selasa) manakala awal muharam 15hb (khamis).

Kalau apply cuti rehat 3 hari, korang dapat la 9 hari cuti. Main selang-selang pulak..Isnin,rabu dan jumaat..

Tapiiiii..my husband sibuk pulak dengan sukan MOF...aduhhh..kacau program betul..so, tak dapat la cuti 9 hari tu..aku dapat 7 hari (seminggu je la).

Kami planning nak balik kampung..rugi rasanya tak luangkan masa bersama ibu, bapa, adik, kakak di kampung..Sementara mereka masih ada..

dari tarikh 12hb-17hb ni jugak la ada DTA...mati le..aku nak cuti..Muni pun nak cuti sama..Masing-masing cuti direct terus..Harap bos memahami..

5 comments:

  1. i tag u http://melliasyg.blogspot.com/2012/10/jom-follow-aku-cuma-seorang-kulikutif.html

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA, SILA APPLY DARI SEKARANG, UNTUK MENGELAKKAN SEBARANG KEKELIRUAN KERJA DI MASA HADAPAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak apply kat sape ni? mikir jugak ni..

      Delete
  3. gtau bos kt kmpg pn ade DTA family..most important thg than tht

    ReplyDelete
    Replies
    1. yo la tu.. kak roy la kena cover.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...