30 October 2012

Nutren Fibre - Vanilla Flavoured




Assalamualaikum/salam sejahtera..

Banyak tak daging korban kat rumah korang? kat rumah aku takde pun..aku tinggalkan kat rumah mak..so, mak takyah keluar beli lauk seminggu..hehehe..

Mesti korang tertanya-tanya kenapakah/mengapakah aku letak gambar susu tersebut?

ni susu yang mak mertua aku minum melalui tiub..mak mertua dah 3 tahun terlantar diatas katil..tak boleh makan, cuma minum je..tu pun melalui tiub..

Susu ni mahal tau..satu tin berharga RM74.90..sebulan memerlukan 4 tin..darabla sendiri ye..

kalau aku beli susu ni gerenti bangkrap...x cukup duit gaji..susu ni membuatkan badan mak mertuaku sedikit berisi walaupun tak makan apa-apa..

berlambak dah tin kosong kat rumah mak mertuaku..

"DOAKU SEMOGA MAK MERTUAKU CEPAT SEMBUH" 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...