14 August 2012

Kad Raya Dari Deyna



Selamat Hari Raya Aidilfitri
Dari deyna sekeluarga..

Ku pohon sepuluh jari memohon kemaafan di atas salah dan silap yang selama ini secara sengaja atau sebaliknya..

mood: nak cuti dah, kalau boleh hari ni nak balik kampung tapi apakan daya cuti tinggal beberapa hari je..nak kena pandai simpan cuti..lambat lagi bulan disember..takut ada emergency je...

Miss U Aqil...mama tak sabar nak balik jumpa Aqil..
 

5 comments:

  1. selamat hari raya gak..
    maaf kalau ada salah dan silap selama perkenalan kita ok..
    hati-hati di jalan raya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ida: selamat hari raya..ko xde wat salah pun dgn aku..Semoga tiba ke destinasi dgn selamat ye..

      Delete
  2. selamat hari raya...ampun dan maf dipinta..ewahh..kim slm kat family dikg...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...