01 August 2012

Jalan-Jalan Ke Kenanga Wholesale City





Assalamualaikum/Salam sejahtera...selamat hari rabu..

Sabtu lepas gi jalan-jalan ke Jalan TAR mencari baju melayu anak-anak dan my husband..Jalan punya jalan, survey harga itu yang paling penting. Bukan boleh main beli je..rugi tau..Harga mak aii..mahal bebenor..baik aku cari yang lebih murah..

Jalan lagi...memang harga kat Jalan TAR sangat mahal..tak sesuai shopping kat sana..Dulu lain, sekarang lain..Dulu murah sekarang dah mahal..

Last-last aku ajak my husband gi Kenanga pulak,kot-kot ada.. Wah besar dan tingginya tempat ni..kami parking kereta kat tingkat 11..tingkat bawah semua FULL..

Mahal gak baju melayu..aku nak yang murah je..lagi pun tak banyak choice..Aku dapat rembat jubah raya je untuk aku dan baju kurung bermanik untuk si kakak..Si kakak dapat 2 pasang..Murah wei baju kurung kanak-kanak ni RM19 je..rugi tak beli..Kain pun cantik..Chiffon pun ada..

Kami bertolak dari rumah pukul 10 pagi..Jammed siut bandar KL...terus ke Jalan TAR..pukul 3 petang beralih arah ke Kenangan..Lama gak duk kat Kenanga tu.. Sampai berbuka la katakan.. Kami berbuka kat LG floor, Restoran Kopi'O..sedap gak makanan kat situ..tunggu next-next-next entry ye..hehehe

2 comments:

  1. kt mana wei kenanga ni..selalu iklan kt tv

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat dengan pudu/times square...hampir2 la tu..aku bukan tau jalan..tapi yang pasti lalu kat penjara pudu tu..ambik Jalan Kenanga..belok kiri...terus nampak..kedai borong dan kenanga yang tinggi dan besar tu..ikan pekasam ko on the way tau..tapi ikan lampam..ikan sepat takde

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...