03 July 2012

Kad Jemputan Kahwin Aku


Ini kad jemputan kahwin yang direka sendiri oleh aku. Takde keje la aku nak wat. Ni disebabkan Kursus Ms Word 2007 punya pasal la..

Penceramah minta para pelajarnya buat kad jemputan kahwin sendiri. Aku tak tau nak letak nama sape...last-last aku letak je la Scha dan Awal..hehehe..

Kejap buat pastu delete..tu la keje aku..Idea tak masuk dalam kepala otak ni..Tengok orang lain ok je buat..takde nak delete macam aku..Molek je buat..

Lepas delete aku buka pula new document...tu je la keje nya..

Finally, siap jugak kad jemputan kahwin yang direka oleh aku ni...Dan mendapat pujian dan penghargaan..Penceramah kasi 2 biji coklat dan suruh aku send emel kat dia..

p/s: simple sangat kannnn...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...