20 July 2012

Buku Keempat Belas Dari Perpustakaan


Small Office Home Office (SOHO)..Aku suka baca buku berunsurkan perniagaan. Aku terasa nak beralih arah kedunia usahawan pulak..Cari side income je...Bukan nak berhenti keje government..Rugi la rasanya aku nak berhenti keje yang sekarang ni kan.. Bukannya senang nak dapat..Bertahun jugak menunggu nya...

Insyaallah..suatu hari hajatku ini tercapai..Yang pasti kena ada modal..Kalau boleh modal dari kocek sendiri bukannya dari bank atau koperasi ye dak..

2 comments:

  1. dah baca ker buku ni? bagus tak isinya..? saya minat jugak buku2 mcm ni... dulu2 suka baca novel2 cinta... bila dah umur makin byk lebih suka baca buku2 mcm ni atau buku motivasi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah habis baca...saya dah pulangkan ke library...gi la pinjam sebelum orang lain ambik..best isi kandungannya..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...