29 March 2012

Marah Tak Bertempat

Salam malam jumaat,

Hati aku sakit sangat dengan some one ni.. Dah bosan sangat dengan dia..Bertambah benci..Bila nak berambus jauh-jauh.. Aku sangat tak berkenan dengan sikapnya itu..

Disebabkan fail tak jumpa-jumpa, dia melenting tak tentu pasal. Sampai babitkan kursus yang aku hadiri la pulak. Ala kursus 3D tu..mencikk.Dia kata, nape pergi kursus yang takde kena mengena dengan kerja..HELLOO..takkan nak ngadap kursus word,excel je..Poyos la..

Sampai gitu, tak cukup la 7 hari berkursus dalam setahun..Aii tak baca pekeliling ke.. Lepas ni kalau nak gi kursus kena gitau dia dulu..Ohh jangan harap la.. tiada siapa boleh halang aku ok.. 

Nasib baik ko ngadu kat member aku..Kalau kat cakap direct je terus kat aku kan senang..Boleh aku bakor balik ayat tu..Aku memang selamber bab2 ni..Sebab aku dipihak yang benar..

Aku dah cakap pasal fail yang hilang tu..tiada kena mengena dengan aku..ko suka bagi direct terus kt sub..bila hilang marah2 kat orang tak tentu pasal

Dah lama aku bersabar..Biar keje dengan Mr.JPA..walaupun lain bangsa dan agama..kerjanya sangat bagus.. Dia marah pun, memang silap kita..So, dia perbetulkan yang salah..

Satu masalah lg, tak habis2 pasal senarai fail yang aku lekat kat kabinet..tak pernah berterima kasih malah asyik tak puas hati je.. Bila dah buat, tak berkenan pulak..susah nak cari la..ada je alasan tak munasabah..Aku still sabar..

Hari ni aku cuba buat senarai fail baru..macam mana yang dia nak.. baru buat separuh jalan..dia dah suruh aku buat benda lain..siuttttttt betul.

Aku bukan jaga ko je..ramai lagi aku nak jaga.. Bila dia marah2 aku depan orang..aku sedikit pun tak rasa malu..Sebab semua dah kenal perangai nyer..

Sekian, wassalam..

Sabar itu separuh daripada iman.. Sebagai orang Islam, kita perlu tahu tu..

2 comments:

  1. sabar yea..kat tpt kita pun ada je perangai cam gitu..

    ReplyDelete
  2. huda: sebab masih sabar la ada disini lagi..kalau tak dah lama tukar..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...