01 July 2014

Kenduri Kahwin Di Sentosa Maran

Auwww cakk!!! Selfieeee..
Aku dan Aqil (anak bongsuku)

Tudung bawal KANGAROO
Blouse from MUAZ
Skirt from kedai biasa-biasa aje..so matching kaan..cantik tak??
Aku dan adik bongsuku Pijah

Mak, aku dan Aqil...Selfie lagi..
Selfie lagi dan lagi
Aqil nak bergambar jugak...asyik mamanya je
Mak dah kepenatan...cam ngantuk je..
Kakak sulungku, adik bongsuku, Aqil dan aku..Gambar otw balik dari rumah pengantin.
Last..last..Selfie terakhir dari kami..(tak muntah kan tengok gambar kami berselfie hiiii)

Mak yang ajak kami gi kenduri..aku ni kalau time tengahari cam malas nak keluar. Panas kan.. Mak ajak jugak..so, ikut je la. Dah lama tak gi kenduri hihi. Dan dah lama tak gi Sentosa. Rumah member sekolah pun ada kat sana..tapi jauh dari rumah kenduri tu. So, aku bertuah hari tu sebab terserempak dengan member sekolah yang lain kat sana..Dia baru balik dari rumah pengantin. Mekyah namanya..Orang senggora.

Dan yang tak kusangka, rupanya aku cam kenal someone kat rumah pengantin tu. Orang PSM tapi skrg dah tukar AG. Pernah nampak kat basement..tapi tak pernah tegur sebab tak sebaya..Boleh gitu!!!kat sana sempat la borak-borak memperkenalkan diri cewahhh...Dah siap memperkenalkan diri...tibalah masanya untuk melantak..Settle makan..Mak suruh ambil gambar pengantin..Aku dah la tak kenal...wat muka selamber badak je gi kat meja makan pengantin untuk ambil gambar...malu siut..

Ni gambar pengantin yang aku snap tu..gini la hasilnya kalau orang pemalu ambil gambar..haha..ayat poyo

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...