23 July 2014

Hujan Meteor Di Aidilfitri


Orang ramai boleh menyaksikan pancuran Hujan Meteor Delta Aquarids pada malam 28 dan 29 Julai 2014 iaitu bersamaan dengan hari raya.

Oh!!! Sungguh tak sabar dan berharap supaya aku tak lupa pada malam itu nak tengok hujan meteor. Aku baru berkesempatan tengok meteor ni pada tahun lepas. Kebetulan kat tv duk kuar je pasal meteor tu, aku pun duduk la kat luar rumah nak menyaksikan kebesaran Allah swt. Dalam pukul 11 or 12 malam duduk luar ditemani adik dan kawan-kawan. Aku dapat melihat beberapa saat je. Zuuup...lalu didepan mata. Tapi aku bersyukur di beri peluang itu. Semoga minggu depan aku dapat menyaksikannya lagi.

Jom kawan-kawan kita menyaksikan kebesaran Allah swt.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...