14 March 2013

Orang Kuat PRG


























Sebelum bermulanya PRG di KL..Kami-kami semua bertungkus-lumus menyiapkan apa yang patut dilakukan bagi memastikan semuanya berjalan dengan lancar tanpa cacat cela..

Start 25 Feb till 1 March 2013 PRG berlangsung...Bos-bos aku semua ada di KL..Staff-staff je tinggal di ofis...Dalam pada kena tinggal..Jangan ikut kami ni MERDEKA..Jauh sungguh fikiran kamu-kamu semua ye..

Pelbagai amanat yang telah ditinggalkan..coz next week ada DTA pulak..nak kena wat memo itu ini, call caterer, call driver, ambil bendera at JPM and etc...

Ok..ok..ok..sebelum berlangsungnya PRG, kami-kami kena stayback..hahaha..Kena stayback sampai pukul 10.30 malam..(ngantuknya). Biasa pukul 10.30 malam, aku dah lena diulit intan.. Tapi demi kerja dan tanggungjawab yang diberikan, aku kena la buat kan.. Ini la lain-lain tugas yang diarahkan dari masa ke semasa..(senarai tugas).

Apa yang aku buat sampai stayback malam buta?

- Kerja gunting-menggunting kertas utk dibuat nametag delegasi & LO, pasang tali, masukkan nametag yg siap digunting ke dalam plastik (banyaknya), masukkan note book, pen, dll ke dalam paper bgg dan banyak lagi la..(takyah citer semua).

Paper bag yang beratus-ratus tu akan dimasukkan ke dalam kotak besar.. 6 kotak besar semuanya..

Sambil-sambil tu aku layan radio online (TuneIn) kat handphone murahku.. Walaupun murah, banyak application yang boleh diinstall...ok tadaaaaa...

p/s: thanks you very much for noor n faizaL (walaupun unit lain tapi uolss sudi membantu kami)..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...