20 February 2013

Ayam Panggang Campak-Campak




Assalamualaikum/selamat pagi..

Nak citer sikit, Pemanggang Ajaib ni adalah kali kedua dibeli,..yang lama dah bagi mak kat kampung..kebetulan masa tu aku bawa balik pemanggang ni..kononnya nak memanggang la..

Tup..tup mak aku berkenan.. aku bagi je la..nanti aku boleh beli lain..

Ok nak citer pasal masak-masak pulak yek..

Sabtu lepas aku panggang ayam..tapi bahan-bahan nya aku main pakai hentam je..

Alhamdulillah sedap..cam rasa chicken wings kat dominos tu...(perasan)..tapi lebih kurang la rasa cam tu..

2 comments:

  1. Fahz pun cadang nak beli 1 "pemanggang ajaib" ni.mcm memudahkan kerja je kan penggunaannya.ayam tu nampak yummy la.nak skettt.hehehe :)

    ReplyDelete
  2. betul lah..
    macam mudah je nak guna..
    teringin juga nak buat ayam panggang.
    anak2 mesti suka kan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...