12 April 2012

Antara URTV dan Mastika

Gambar hiasan





Balik keje petang selasa, aku jenguk ke kedai nak beli something. Tiba-tiba ternampak suratkhabar hari tersebut, lalu aku membelek-belek membca berita itu. Bukan setakat ada suratkhabar je, terselit juga di atas meja majalah urtv dan mastika. Aku terasa nak membelinya. 

Aku harus buat pilihan sama ada nak beli urtv atau mastika. Akhirnya dengan pilihan yang tepat, aku memilih untuk membeli majalah mastika. Mulanya memang aku nak beli urtv sebab covernya Siti Nurhaliza. Tapi, bila fikir panjang, baik aku beli mastika la. Ia kisah benar yang berlaku dalam kehidupan seseorang insan. Urtv lebih kepada gosip.

Gambar hiasan

Kisah menarik dalam mastika bulan Mei 2012 ialah:

  • Anak aniaya ibu kandung terima azab!
  • Selamat tinggal Erin!
  • Taubat seorang samseng jalanan.
  • "Maafkan Along mak!"
  • Opah Tipah hidup ihsan tokong cina.
  • Cahaya putih muncul dari hujung jenazah atuk.
  • Inikah gelang tangan Hang Tuah?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...