29 August 2017

Merdeka! Merdeka! Blogger Contest


WOW! Lazada mengadakan MERDEKA! MERDEKA SALE sehingga 80% bagi meraikan 60 Tahun Kemerdekaan negara kita. Rebutlah peluang membeli pelbagai produk pilihan anda. Harga terlajak murah. Jadilah pengguna yang bijak. Pilihan di tangan anda. Merdeka Sale ini bermula dari 25 hingga 31 Ogos 2017. Selamat berbelanja.

Untuk keterangan lanjut, sila layari laman web seperti dibawah: 


What do you love about being Malaysian?
: Negara Malaysia mempunyai berbilang bangsa dan agama. Negara kita juga terdapat banyak tempat pelancongan yang menarik untuk dilawati. Negara kita terkenal dengan keamanan dan kemakmuran. Pelbagai perayaan yang ada di Malaysia. Rakyat Malaysia sehati sejiwa. Saya sayang Malaysia.


Choose your favourite local brand here: http://www.lazada.com.my/malaysian-brands/ 
: Saya memilih jenama dari MF Design Furniture. Ia sangat elegan. 


Select two product from that brand that you love. The Article must contain screenshots of the products mentioned.
: Saya memilih MF Design Magic Sofa Bed (Pink) kerana kusyennya boleh ditanggalkan untuk dicuci. Saya juga memilih MF Design Sofia 2 Seater Sofa (Black) kerana ia mempunyai bingkai kayu yang keras, mudah dibersihkan dan harga mampu milik. Kedua-dua produk pilihan saya mempunyai bentuk yang menarik dan elegan. Ia tampak mewah berada di ruang tamu.






Kepada para blogger yang ingin menyertai peraduan ini, boleh layari laman web ini.

Hadiah Menarik Menanti Blogger Yang Bertuah: 

 1st Prize: 1 x RM600 LAZADA Shopping Voucher 
 2nd Prize: 2 x RM300 LAZADA Shopping Voucher 
 3rd Prize: 3 x RM200 LAZADA Shopping Voucher 


**Peraduan akan tamat pada 31 Ogos 2017. Selamat menyertai peraduan dari LAZADA. Semoga rezeki milik saya. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...