06 January 2015

Azam 2015


Masih tak terlambat untuk aku ucapkan selamat tahun baru buat semua pembaca blog ini. Syukur Alhamdulillah kerana diberi umur yang panjang dan kesihatan yang baik. Syukur Ya Allah.

Setiap manusia punyai azam masing-masing. Adakah azam tahun-tahun lepas tercapai? Apa pula azam untuk tahun ini? Kalau azam tahun-tahun lepas tak tercapai lagi, boleh la postpone ye. Azam aku tahun-tahun  lepas pun ada yang tak tercapai..Camne tu!!! Ok, kita postponed untuk tahun ni ye..Semoga azam aku akan tercapai.

Korang banyak ke azam? Sibuk nak tanya kan..hahaha. Sharing is caring huhuu..

Azam aku tu biarlah rahsia. Kalau tercapai nanti aku share dengan korang ye.. ok bai

Wassalam.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...