07 August 2014

Meriahnya Malam Raya 2014



Pung pang pung pang...bunyi mercun, bunga api berdas-das. Macam pertandingan bunga api kat Putrajaya pulak rasanya..banyak betul duit mereka-mereka itu dihabiskan untuk membeli bunga api dan mercun..Mahal woo. 

Aku cuma mampu beli bunga api sepeket RM10 je.. beli 3-4 kotak dah cukup..tu pun dah berapa kena bayar. kan kan kan.

Nasib baik jiran-jiran kaya raya..dapat la jiran yang lain tengok bunga api free..hehehe..

Aku seperti biasa, dah 3 tahun berturut-turut, malam raya memang aku dirumah mak aku le..Kat rumah mak aku tak ramai sangat..Kakak kedua aku pun malam raya pertama baru sampai...Maklum le dia beraya kat rumah mertua dia dulu kat Klang..pastu seminggu kat Pahang..baru best kan..

Aku pun syok gak..seminggu kat rumah mak aku...dlm seminggu tu, semalaman je kat rumah mak mertua..lagipun en.suami aku busy mancing dengan kawan-kawan dia..baik le aku duduk kat rumah mak aku..boleh le jugak gi tebas lalang kat kebun..hehehe...

ok la, next entry kita post gambar raya pulok...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...