24 April 2013

Deyna In Harian Metro And NST


Assalamualaikum dan salam sejahtera...heyyy

wah semangat dikir barat..caiyukkk..

hari ni tiba masanya kami mentransformkan apa yang telah dipraktikkan selama 3-4 hari berlatih..

ok... last week ada event Pelancaran PPA1M...aku di interview oleh wartawan berita harian..

Keesokan harinya...keluar la muka aku kat harian metro..ooopppss...ingatkan masuk paper BH..patut la cari takdek.. n then officer aku cakap ada kuar kat NST..tapi kat dalam NST tu xde gambar.. mak aiihh speaking london aku dlm NST..mana ada aku speaking!!! maybe dah di translatekan..

tup..tup.. member kat taska cakap muka aku masuk dalam harian metro..wahhh..balik keje terus cari harian metro kat kedai mamak...semangat nak beli paper..thanks ANAS SERI coz gtau dlm FB ye..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...