19 October 2010

Mat Sa & Examo CKM 500


Matsa merupakan rumusan pemakanan berasaskan sains homeopati yang berperanan merangsang aktiviti hemisfera kiri otak, terutamanya yang melibatkan proses pemikiran sains dan matematik.

Matsa mengandungi ramuan Dinamik Nux Vomica, Calcarea Carbonica Ostrearum dan Faktor S 200.

Sesuai sangat dengan pelajar yang lemah, pelupa, selalu silap istilah, payah berfikir tentang timbangan, jarak, berat, kurang tumpuan dan malas.

Faktor S 200: Mudah lupa fakta seperti nama dan tarikh. Mudah kecewa dan putus asa.


Examo-CKM 500 adalah sejenis pamakanan minda yang telah diformulasikan oleh Prof Dr Azizan Ismail supaya dapat memberikan nutrien untuk saraf bagi memulihkan kesegaran otak. Ia dapat merawat masalah saraf dan mental seperti takut, cemas dan runsing.

Examo-CKM 500 juga dapat memberikan keyakinan serta mambangkitkan semangat di samping dapat menguatkan daya fikir dan mencerdaskan akal serta memperbaiki daya tumpuan, menghapuskan rasa letih, celaru dan bosan.

Pemakanan Examo-CKM 500 ini sesuai untuk semua peringkat umur. Adalah digalakkan untuk memberikan anak anda Examo-CKM 500 ini untuk kecerdasan minda anak-anak - menjadikan mereka cepat dan cekap dalam mempelajari sesuatu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...