19 July 2009

Rahsia Nama

N : Anda suka bekerja, tetapi selalu mahukan kerehatan.
O : Seorang berfikiran terbuka.
R : Anda seorang yang gemar bersosial.

F : Semua menyayangi anda
A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.
D : Sukar mempercayai orang lain.
Z : Anda selalu bergaduh dengan seseorang.
L : Anda sangat percaya denga cinta dan mudah tengelam ke dalamnya.
I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.
N : Anda suka bekerja, tetapi selalu mahukan kerehatan.
A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.

18 July 2009

Adakah Kawan Anda Benar-Benar Jujur?

  • Apa maknanya kawan jika dia suka memburukkan kita!!
  • Apa maknanya kawan jika dia tidak mempedulikan kita!!
  • Apa maknanya kawan jika dia pentingkan diri sendiri!!
  • Apa maknanya kawan jika dia selalu ketepikan kita!!
  • Apa maknanya kawan jika dia tidak menghormati kita!!
Adakah anda ingin kawan seperti ini..................!!!
Berhati-hati dengan kawan yang sebegini.
Jangan terlalu mempercayai kawan dengan sepenuh hati...

11 July 2009

Menjelajah Gunung Senyum Di Jengka, Pahang


Nama2 gua yang terdapat dalam Gunung Senyum. Yang sempat aku pergi ialah Gua Terang Bulan dan Gua Angin je.. Bila sampai je kat Gua Angin ni...terasa macam kat tepi pantai....Sejuk sangat. Tak sempat nak menjelajah ke semua gua disini sebab anak aku dah buat hal...Merenget je..Mak Mertua aku pun dah tak larat jalan..So, aku akan datang menjelajah ke sini lagi kerana banyak lagi gua yang ingin terokai seperti Gua Taman, Gua Kolam dsbnya. Menurut kakak ipar aku, Gua Taman sangat cantik, bersih, tiada satu pun sampah di situ dan landskapnya agak menarik. Serta Gua Kolam yang mempunyai ikan, mempunyai 7 kolam yang jernih dsbnya....Jom Terjah...........Moh gi Pahang
Ni mak mertua dan kakak ipar aku
Aku, Syuhada, Afiq, Along, Abg. Asri, KakNgah dan Quratu

Dalam Gua Terang Bulan. Sesiapa yang datang ke gua ni, cuba perhatikan betul2 kerana gua ni sekejap gelap sekejap terang dan ia tidak boleh disulu dengan lampu sebaliknya memerlukan lilin.
Apa rupa batu ni???Cuba tenung lama-lama..
Jambatan Gantung
Pemandangan dari luar Gunung Senyum

Musim Durian


Ermmmm.. sedapnya makan buah durian ni...Sampai demam panas aku dibuatnya..Terlebih sudah......ooopss ayat (Stacy) la pulak...

01 July 2009

Kejohanan Rowing JPM@Kompleks Sukan Air Putrajaya



Syasya



Ni syasya, anak kakak aku.

EL

Semalam dan hari ni aku terpaksa ambil EL pasal tak sempat nak apply cuti coz 2nd baby sakit mata dan demam. Terpaksa la demi anak. Tengah hari isnin dalam pukul 12.15, penyelia taska call bagitau mata afiq merah dan bengkak, aku pun balik dan g klinik ambil ubat. Tapi aku sempat apply cuti untuk 2-6 Julai 2009 (balik kampung makan durian)...Moh wei g Pahang..Aku dah sms PA/TSBC(A) bgtau aku el.So, jumpa selasa depan yuppppp

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...