18 May 2012

Volleyball PSP 2012

Salam Jumaat,

Happy sebab sukan yang aku join dah habis.... Tahun depan, tak tau nak cakap...Rasa macam tak mau dah join sukan besar-besar..Cukup la involve kan diri untuk mini sukan BAC je (kalau ada!!!)

Semalam ada game bola tampar... Hanya memasukkan nama bagi memenuhi list je.. ngam-ngam 12 orang yang ada semalam..yuhuuu.. Sib baik aku datang... Padahal hati dah 50-50 nak datang...

Jadi pom pom girl je... Team Dasar dapat tempat ke-4 semalam... Congrats.. Tahun depan cuba training lebih sikit, kalau nak MENANG. Ye, itu kalau nak MENANG la yang aku cakap..

Inilah 1st dan last aku join...Maybe tahun depan tak kot..Insyaallah..

Cabaran sungguh kepada aku apabila si ibu sibuk dengan sukan manakala si anak nak exam.. sedih jugak la.. balik training je terus nak cari bantal..(penat) sepatut time nak exam la si ibu kena bekerja keras ngajar anak ulangkaji pelajaran...Ingatkan dapat la merasa main.. KECEWA sungguh... dan tak nak untuk KECEWA lagi...baik aku tarik diri awal-awal.. Inilah last aku join PSP or bla..bla..bla.. Daripada jai pom pom girl, baik aku duk rumah layan NADA CINTA..hehehehe.. Bukan NADA KECEWA hehehe..

My husband pun sebenarnya terkejut bila tau aku join PSP..tak pernah aku join wei..1st time setelah ada anak 3 ni.. terkejut beruk dia.. Bila nak game bola tampar, dia tanya terpilih tak..dengan NADA KECEWA, aku jawab..TAKKKKKKKKKKKKKK!!! tengok muka dia pun dah lain.. SUKAN FEVERET aku tu wei.. dari sekolah rendah pastu sekolah menengah..setia dengan sukan tu.. Best pe..

p/s: to players... USAHA TANGGA KEJAYAAN..& Berilah peluang kepada orang lain utk mencuba.. TAK CUBA, TAK TAU K..

-bukan luahan tapi kenyataan-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...