23 October 2013

Gambar Raya Haji [2013]



Assalamualaikum...

Hai,

Gambar raya haji yang sikit ni untuk tontonan semua yang buka blog aku. Raya haji tak la semeriah raya aidilfitri kat kampung aku ni.. Duk rumah je..tak yah pakai baju raya pun takpe..Sorang dua je yang bertandang ke rumah.

Mak aku suruh aku masak nasi minyak. Aku no problem punyer. Senang aje kan. Tapi ayam masak merah mak aku yang masakkan. Sedap..

Tapi....husband aku tak makan nasi minyak sebab ada kismis kat dalam tu.. Poyo je tak makan kismis. Sedap apa kismis, elok untuk minda kita kan.


Dia makan ke idok, ada ku kesah. Sebab aku suka makan nasi minyak...Selain nasi minyak, mak aku masakkan nasi impit dan kuah kacang. Ni menu wajib tak kira la raya haji or aidilfitri. 

Anak-anak dan husband aku memang suka makan nasi impit dan kuah kacang ni..Tapi sorry ye, gambar nasi impit je sempat snap. Gambar kuah kacang lupa nak snap..hihihi..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...