24 April 2014

9 Tahun Ku Disini


Syukur Alhamdulillah...

9 Tahun dah aku berkhidmat sebagai penjawat awam. Dari mula hinggalah 9 tahun aku masih di Kementerian yang sama. Bukan itu je, 9 tahun itu aku di bahagian yang sama..Eh ada lagi, 9 tahun tu aku di seksyen yang sama. Mak aiii.. tak pernah bertukar ke mana-mana tau. Cuma 8 tahun lebih aku berada di tingkat 7 and now aku di tingkat 6. Baru je sebulan kot duk kat tingkat 6 ni.

Kejap je dah 9 tahun. Kahwin pun dah 9 tahun jugak. 

Banyak pengalaman jugak la walaupun stay di seksyen yang sama je..gaduh dengan bos pun pernah, lawan cakap bos pun pernah..haha.. nampak je cam pendiam kan...pendiam lagi dasyat dari yang mulut murai tau..sekali aku angin, baru tau langit tu tinggi ke rendah.

Ok dah 0-0..jangan diingat kenangan lalu yang pahit tu...huhuhu.. pandang ke depan je..cewah..ayat..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...