03 February 2016

Blue Lagoon @ Tanjung Biru Port Dickson [Cuti Akhir Tahun 2015]







Assalamualaikum/Selamat Pagi,

Cerita hujung tahun 2015 tak habis lagi yer. Aku kan sokmo ketinggalan.

Kalau nak ke Port Dickson (PD), aku mesti google dulu "pantai cantik di PD". Akan keluar la macam-macam nama pantai kat PD ni. Dan aku tertarik bila tengok blog yang upload gambar pantai tanjung biru. Seriously, memang cantik dan tak ramai orang.

Dah banyak kali aku ke sini. Memang tak jemu la mandi laut. Suka tengok laut. Rasa tenang, aman dan damai. Melihat ciptaan Yang Maha Esa. 

Kebiasaannya diorang yang lepak kat sini, datang beramai-ramai. Ber'gathering' gitu. Aku selalu datang dengan family kecil ku aje. In Shaa Allah, 2016 ni aku nak wat gathering. Dengan siapa? Tungguuuu... Aku hanya merancang, Tuhan yang menentukan.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...