09 September 2015

Konvoi Raya Ke Hulu Langat [2015]







Assalamualaikum...wbt/Selamat Petang uolss,

Bertemu lagi kita pada hari ini...sementara tak busy sesangat..bos ku ramai yg outstation..so sempat la aku update blog hehehe...

Nak ucapkan berbanyak terima kasih buat tuan rumah iaitu Kak Ani dan Abg Ajis, sedap makanan yang dimasak sendiri tu...tahun depan nak datang lagi..hehehe...Eh, kebetulan musim buah pulak time tu, so kami dapatlah makan durian dan pulasan...ermmm sedapnya...

Tema kami anak-beranak pada hari tu ialah hitam+kelabu...cantik uolsss...(puji diri sendiri hahaha). Tema tu tak dirancang pun, cuma kebetulan.. Dalam gambar baru perasan yang kami sama warna..

Ok la...tamat

03 September 2015

Aidilfitri 2015

 Bersama kawan sekolah...dah lama tak jumpa...

 Tak cukup sorang...so gambar berempat je

 Selfie..

Wefiee

Anak kakak dan abang ipar..

Bergambar dengan mak dan abah...




Sorry puan blog busy sesangat...baru berkesempatan nak post gambar raya...post sikit-sikit sudah la..janji ada kan..hehehe

p/s: dah nak masuk raya haji...baru update pasal raya puasa...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...