07 May 2015

Kuala Wau..Aku Datang!!! -Part 1

Memulakan perjalan mengikut jalan darat. Kalau sebelum ni tiada pilihan sebabnya memang kalau nak ke sana, kena naik bot je..skrg dah boleh naik kereta. tapi jauh jugak memusingnya tu..

Kiri kanan hutan...

Jalan darat ni lalu di tepi sungai Pahang...

Kebetulan time ni musim kemarau...pasir dalam sungai pun timbul

Geram je nak terjun sungai...tapi kat tepi tebing ni dalam..kat tengah sikit baru tohor/cetek. Dulu-dulu sebelum kahwin selalu gak mandi sungai Pahang. Best sangat. Boleh cari etok..Kumpul dalam baldi...pastu masak..

Anak buah seronok main pasir sungai..


Main la pasir tu..bila lagi dapat main kan..

tebing sungai...

Wefie...


Nampak tak batang pancing tu..dapat la ikan sekor..hehe..sebab tak lama pun memancingnya..kebetulan dah nak maghrib..

taraaaa..


sambung...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...