17 April 2015

Rekreasi Di Sungai Lopo Hulu Langat-Part 1











Assalamualaikum/Salam Sejahtera kawan-kawan semua...

Macam lama je tak update blog...makan masa seminggu jugak la. Kalau boleh nak update tiap-tiap hari. 

Bercerita pasal gambar diatas, kami ke Sungai Lopo Hulu Langat. Best jugak tempat ni. Sejuknya air kat sini. Nak tido sini pun boleh. Tapi kami tak tido sana, kami balik hari je. Kalau pergi ramai-ramai memang seronok la kalau nak tido kat sana. Malam boleh BBQ.

Gambar diatas, makanan yang dibawa dari rumah. Homemade tau. Masak sendiri, makan bertambah-tambah. Kalau lauk yang dibeli, tidak tentu lagi kesedapannya betul tak. Bawa lauk simple je. Ada lauk, sayur, buah..dah kira complete la.

sambung...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...