23 July 2014

Handbeg Dan Keychain Dari MYBos


Ni bos besar yang kasi. Dia kata murah je. Aku tak kisah murah ke mahal, aku terima dengan seikhlas hati. Nice colour. Aku suka sangat. (pastu terus aku google jenama tu..eh eh ada website la jenama tu..poyo tak..sebab aku tak pernah dengar jenama itu..) TQ bos besar.

Ni bos kecik yang kasi. Dia pergi kursus/seminar kat Taiwan..dekat sebulan jugak dia duk Taiwan. Eh eh..cantik la keychain itu..Tq bos kecik. nanti kasi lagi ek.

p/s: keychain , FM yang lama ntah mana aku letak..asyik 5S je..aku tak tau dah mana aku simpan..rasanya ada dalam kotak A4 kot..aduiii

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...