06 June 2014

Jahit Kasut Di Serdang


Hai..Selamat Petang..

Hari ni tak berapa nak busy sangat..So, boleh la update entri blog.

Masih dengan gambar lama..jangan marah ye..layan kan aje yer.

Tujuan sebenar nak ke serdang adalah nak jcari tukang jahit kasut kaki lima. Murah dan berkualiti. Tapi sorry la, takde gambar kasut pun..Yang ada cuma gambar-gambar diatas jek. Sementara menunggu kasut siap dijahit, makanya kami bawa la anak3 main kat taman permainan dulu. Sejam gak tunggu sebab banyak kasut.

ok dah..tu je nak cerita utk petang ni.

***Miss anak-anakku di kampung...Minggu depan mama dan papa balik ye..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...