03 January 2014

Mandi Manda Di Bukit Gambang Kuantan










Rabu bersamaan hari Krismas, aku tebus baucer Bukit Gambang yang dibeli dari Groupon. Mak aii, ramainya orang. Mesti tak best nak mandi bila orang ramai sangat.

Tapi beratur jugak la sebab dah beli baucer ni. Alamak boleh pulak aku ter'print' baucer yang sama. Bukan 1 tapi 3 benda yang sama..Aduhh!!Salah aku jugak tak check. Ermm, so kena bayar la lagi 3. Kang ada yang tak boleh masuk.

Aku tak makan kat dalam tu, mahal mak aiiii..Tapi mak abah pulak gi beli tapi tak cakap..banyak pulak tu dia beli..habis RM100 jugak la untuk makanan. Aku tak puas hati. Lagipun abah tak makan lagi, dia cuma beli untuk anak-anak dan cucunya aje..

Ok takpe ye abah, kita gi makan kat Tanjung Lumpur yek..Aku belanja sebab teringin nak makan ikan bakar..Puas hati makan sebab harga berpatutan..

Ok sekian la cerita pasal bukit gambang yek.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...