07 February 2012

Mesra Dalam Majalah


Astaghfirullahal Azim..

Serius..terkejut besar aku tengok gambar ni..

Memang sangat mesra tapi takde cover2 beb..
Malu pulak aku tengok gambar ni..

Habis la lepas ni kuar kat byk blog..pasal gambar ni..
Jangan la pegang2 b****t dalam majalah..Bab peluk2 tak hairan sangat..

Semua orang tau mereka dah berkahwin..tapi gambar ni sangat tak sesuai masuk dalam majalah..

Nak komen kat FB takut lak aku kena booomm..dengan peminat fanatik dia..
Jawapan diorang: ala..biar la, diorang kan dah kawin..(sume agak jawapan tu la yang akan keluar)..

Baik aku tulis kat blog aku je..

2 comments:

  1. dh tngok dlm mingguan wanita..nk tunjuk mesra le kunun

    ReplyDelete
  2. terlampau mesra..tu jadi nye..serius geli tengok gambar ni..tak semetinya orang dah berkahwin boleh wat benda cam ni siap masuk majalah lagi..(tak fikir panjang)..1st time tgk artis malaysia gambar cam ni..Pulak tu agama Islam..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...