20 February 2012

Fenomena Cacing






OMG...OMK

Bila saya cerita pasal cacing yang ada dalam usus saya last week..Masing-masing terus nak cari Zentel kat farmasi.

Umur bukan ukuran.. Dau tua-tua pun nak cari juga..
Bukan budak-budak je kena makan ubat cacing ni tau, orang dewasa pun kena ambil juga.

Nak share sikit cerita dengan korang semua:

Orang pertama: Aduhhh..sakit perut la.. ni mesti ada cacing

orang kedua: aku ni tak gemuk-gemuk la..kot-kot cacing makan zat aku

Ni sumber dari orang ofis saya...semua dah fobia pasal cacing..


1 comment:

  1. Salam, hai sy ni pun tgh fobia dgn cacing ni..
    sebab saya bela sekor anak kucing ni, dia muntah cacing..so takut2 telur cacing ade kat kulit sy...
    petang ni nak cari Zentel gak!!
    Takot~~ huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...