17 February 2012

Camar Yang Pulang


Assalamualaikum..w.b.t. dan Salam Jumaat,

Diharap semua teman2 ku sihat walafiat hendaknya dan diberkati oleh-Nya.
Hari ni nak kongsikan lagu Camar Yang Pulang nyanyian Aisyah.
Lagu ni adalah lagu kesukaan saya. Dulu saya dan keluarga selalu bertandang ke rumah mak sedara di Tanjung Malim, Perak..

Memang lagu ni popular masa tu..Tahun berapa ek? lupa dah.
Teringat kenangan kena kejar dek anjing. Alahai..bukan besar pun anjing tu, tak silap, anak anjing kot.

Lintang pukang lari balik rumah.. Anjing tu menyalak ko..laju pulak anjing tu lari..
Memang tak dapat dilupakanlah kenangan itu..Dah berapa kali kena kejar dek anjing.

Balik semula pada tajuk asal, lagu ni kalau didengar atau berkumandang kat radio, aku rasa sayu je..tak tau nape?..touching2 gitu..

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...