14 February 2012

Cacing Besar Dalam Badan

Saya nak cerita sikit tentang perkembangan saya hari ni. Hari ni saya MC. Semalam saya EL..Ok tak?

Eh kembang ke kuncup?

Saya tak sihat dari hari Ahad sampai la sekarang. Saya gagahkan juga untuk update blog.

Korang tau tak apa yang terjadi tadi?

Saya nak ke tandas, rasa cam nak terb***k. Tapi apa yang keluar sangat menakutkan. Cacing yang sangat besar. Rasa cam nak pitam jap.. Cacing tu ada dalam tubuh badan saya.

Saya nak tanya, adakah cacing ini cuma seekor je, sebab yang keluar tadi cuma seekor.

Siapa pernah alami? Bantu saya..Saya trauma jap..Nak pengsan..


6 comments:

  1. Replies
    1. cacing tu keluar lepas aku makan ubat muntah semalam..

      Delete
  2. aku cadangkan ko amek zentel beli kat farmasi dlam rm7.50 pastu makan,ada dlm bentuk cecair atau tablet.makan setiap 6 bulan sekali..insyallah suma jenis cacing dalam badan hancur dan keluar sebagai najis...aku pun dlm akhir tahun lepas baru makan..mmg kalau byk cacing dlm badan badan ko akan lesu..sbb dia makan semua khasiat yg ko makan..harap maklum...serius nih!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ for info. yup, lepas ni kena makan zentel...takut dah aku..patut la aku x gemuk2 ye..cacing ni makanan khasiat dan protien dlm badan aku..

      Delete
  3. misz sheyla: geli gelaman.. litang pukang lari..sik baik sekor.. kalau 3 kilo, camne..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...