20 January 2012

Ingat kembali Zaman Dulu dulu

Korang pernah buat salah satunya masa kecil:

      1. Buka kipas meja, cakap depan kipas nak dengar suara bertukar.

      2. Naik kereta, tengok bulan & ingat bulan ikut kita.

      3. Naik basikal,boleh lepas tangan dari 'handle', rasa hebat.

      4. Masa sekolah, ada orang bagi milo free, lepas ambil sekali,
      menyamar jadi orang lain, beratur ambil air lagi.

      5. Lukis burung guna huruf 'm'.

      6. Lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit.

      7. Masa kecil, fikir bentuk hati yang sebenar macam ni --> ♥

      8. Tutup peti ais dengan perlahan, sebab nak tengok bila lampu dia
      mati.

2 comments:

  1. pernah tanam rama-rama dan bacakan al-fatihah buat rama-rama yg dah mati tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o.. yg tu aku tak pernah buat pulak.. kalau diingatkan kembali, macam kelakar je kan..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...