13 January 2012

Good Luck And Good Bye

Pn.Syera yang dah tukar ke KPDNKK...memberi ucapan sepatah dua kata yang terakhir di BAC..

Cik Norina pula tukar ke KPKT..bangunan tinggi mencakar langit tu...
 
Gambar kenangan bersama Pn.Syera, Cik Norina..dan yang sebelah kiri tu..Nor..
 
Kad perpisahan ni make over sendiri je kat rumah..Ni muka depan kad
 
Ni pula isi dalam kad..tak tau nak tulis pe..aku berpantun sudah..

** Ucapan tahniah di naikkan pangkat dan salam perpisahan untuk anda berdua..
Harap dapat ketemu lagi di lain hari...sayang uollss berdua..sebab uolls berdua baik dengan saya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...