20 January 2012

CNY vs Boling

Salam Jumaat Yang Penuh Barakah,

Ceh, cam nak tulis surat cinta untuk sidia je kan.. Cam (Untuk yang dicintai.. bla..bla..bla)
Sempena Cuti Tahun Baru Cina ni, sekolah di putrajaya dan sewaktu dengannya mengambil cuti direct.. tambah lagi 3 hari dari rabu sampai jumaat.

Disebabkan pihak sekolah bagi surat lewat, aku pun xde la nak ambik cuti direct jugak. Memandangkan hari khamis ada perlawanan bowling kelab. Den dah bayor, lagipun dah lama tak main bowling.. Nak la tengok, kot2 strike ke or ke longkang ke...hehhehe
Korang doakan aku dapat top 5 ye..hehehhe (berangan jap)...top 5 awal tau,,, jangan top 5 dari belakang sudah..

4 comments:

  1. wanie: doa kan aku yek.. TQ.. hang tak main ke wani oi.. jom le kita ke longkang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...