19 December 2011

Maran Town

 Replika buah-buahan dan ulam-ulaman yang telah dicat semula.. Baru terserlah....

 Panjang Mini Market: dulu kedai ni glamer..orang xde pilihan lain nak beli barang2. Tapi sekarang dah ada Tunas Manja, ramai orang dah beralih arah. Pasaraya Aktif pun down..tunggu masa nak tutup je.

 Kakak dan Naufal main public phone..Zaman sekarang dah jarang orang guna. Budak kecik pun dah pakai handphone.. Masa telah berubah...

 Ni bukan nak tinted. Tapi tampal sticker hitam penghalang cahaya matahari yang silau milau tu..

 Ni kedai yang kami tampal sticker hitam tu.

p/s: menghitung hari nak balik kampung ambik anak3...pastu nak surprise kan diorang nak bawa gi gathering sitizoners @ sungai congkak...pastu nak gi Melaka rumah pengasuh lama yang jaga afiq...
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...