06 December 2011

Jip Kesayangan Abah



Selepas abah aku bersara, abah aku beli jip ni untuk kegunaan ke kebun. Sesuai kan jip ni dibawa ke kebun. Kira nampak la duit kwsp tu sedebukkk!!!

Suatu hari nanti, aku nak cuba pandu jip abah ni.. Korang percaya tak??? hahahaha...
Kereta kancil aku dah bawa, akan datang kereta wira dan jip abah pulak..

Sebelum aku dapat lesen kereta, aku dok bawa kereta kancil kat kampung. Nak parking laju je...Senang, kecikkan.
Kereta kancil tu mak aku punya. Sekarang dah jadi milik adik aku. Dia dah make up kasi cantik..Seat pun dah tukar pakai yang MIRA punye..

Tapi kan,,,,, tak tau nape sekarang aku jadi takut pandu kereta. Maybe, tengok kemalangan sana sini.

" Fobia ku dalam bahaya iya..iya..iya "

Nampak tak kat tepi jip tu ada kereta kancil. Haaaaaaaaa tu la kancil mak aku.

Opppss!!! aku tak kenalkan lagi sape sebelah aku yang mendukung anak aku tu kan. Tu kakak sulung aku a.k.a KakLong. Aku tinggi daripada dia...Dia kecik molek je orang nya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...