07 December 2011

Bantuan RM500, Aku Kena Jawab !!!


Harap maklum semua pakcik-pakcik, makcik-makcik, kakak-kaka, abang-abang, atu-atuk dan nenek-nenek sekalian. Borang untuk bantuan RM500 tu belum keluar lagi yekkk..

10 Disember nanti baru keluar. Harap bersabar.
Pagi ni aku dapat satu panggilan dari luar nak tanya pasal RM500 ni. Mak tolonggg..aku hanya boleh cakap kat dia, sila buka website Kementerian Kewangan pada 10 Disember nanti ye..Sebab borang tu keluar pada 10 Disember kannn!!!

Rasanya borang tak keluar kat webiste LHDN tapi MOF ambil alih...Sebab MOF bagi duit tu kann!!!

Sape yang rasa layak untuk memohon tu, korang mohon la..cuma isi borang je..Yang rasa dah lebih RM3k (seisi rumah), jangan mengada-ada..

p/s: yang peliknya, camne orang tu boleh call aku. Ke operator pass je kat sapa2..jenuh la gitu aku nak menjawabnya...

4 comments:

  1. good info...thanks...office sha pun byk sgt dpt call ni...pelikla...apa kaitan pejabat ketua menteri dgn RM500 ni

    ReplyDelete
  2. GR: sha keje mana? pejabat ketua menteri mana tu?

    ReplyDelete
  3. aku pun pernah kena jawab soalan ni juga...

    ReplyDelete
  4. yus: ko lagi la kan..dok kat pejabat menteri..haruslah kena jawab pelbagai soalan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...