24 November 2011

Taska Ditutup

Malam tadi dapat sms dari penyelia taska bagitau yang taska ditutup bermula 23hb hingga 28hb November 2011. Nasib baik aku dapat surat doktor, kalau tak mau aku cuti lagi..

Cuti dah ciput. GCR tak pernah simpan lagi. Tunggu anak besar la kot baru boleh simpan. Mana yang bujang tu, baik la simpan awal-awal sebelum kahwin. Dan kahwin, ada anak nanti gerenti tiada baki bawa ke tahun hadapan..Caye la..

p/s: mak-mak budak terpaksa la bawa anak gi keje memandangkan taksa tak beroperasi. Yang mana ada cuti banyak tu, ambil je la cuti.

2 comments:

  1. sama lah ngan aku ina. cuti tggl ciput jer ni.risau sangat kalau taska tutup. tp nasib baik bilik kanak2 blom tutup lg.mintak2 jgn la tutup mati aku.

    ReplyDelete
  2. lovely: nasib baik blik kanak2 tak tutup kan..kalau tak, ko bawa anak gi keje je la..taip2 surat..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...