18 November 2011

Tajuk Best, Ramai la Pengunjung

Betul tak!!!

Kalau ko letak tajuk ko seperti chaiyuk, yabedabedu dan lain-lain, ramai ke yang nak baca.
Cuba ko letak tajuk "Datuk Siti Nurhaliza jatuh" gerenti pengunjung blog korang ramai...Ramai dari yang biasa.

Tajuk memainkan peranan yang sangat penting dalam dunia blog ni..Kalau korang wat tajuk menipu contohnya "Aku Dating Dengan Datuk Siti Nurhaliza", tetiba isi kandungan dan gambar tak menceritakan langsung pasal ko dating dengan Datuk Siti Nurhaliza sebaliknya ko dating dengan iras-iras Datuk Siti Nurhaliza je rupanyer..

Kalau aku...gerenti aku dah tak jenguk blog menipu tu lagi...Itu kalau aku le..Korang terpulang la..

Hak masing-masing..

" Sharing is Caring "

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...