24 November 2011

Tabur Minyak Di Jalanraya

Seriously,

Memang aku bimbang nak balik kampung. Why? Bukan pasal banjir tapi pasal ada orang tabur minyak kat jalan raya otw nak balik kampung aku ni.
Dah banyak kenderaan yang jadi mangsa. Kenderaan berpusing-pusing ditengah jalan.

Orang laki suka pandu kereta laju. Tu laki aku le, suka bawa laju. Lagi-lagi ada kereta dok cucuk-cucuk balik kereta aku tak pun kereta tu main lintas-lintas. Laki memang camtu ke?
Eh, memalut dah topik ke laki pulok..

Yang kat atas tu screenshot dari fb..memang diorang saje je tabur minyak tu. Gilo kan diorang ni. Tak pasal-pasal boleh cabut nyawa orang. 

Ia berlaku dari highway karak ke gombak dan gombak ke karak..So, pandu perlahan la ye memandangkan sekarang musim hujan. Lagi bahaya.
"Dunia akhir zaman....Macam-macam hal pelik nak dilakukan..Dah takde keje lain ke boleh buat.."

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...