23 November 2011

PC Karaoke


Melepaskan gian setelah sekian lama meninggalkan hobi kegemaran ku ini.. Melalok jap..Tak jauh pun, free je. Aku berkaraoke kat rumah je dengan menggunakan mikrofon dan PC. Hua..hua..hua..

Korang ado..Aku ado
Nak ke RedBox atau mana-mana karaoke sangat malas. Lagipun kena buang duit melayan suara yang tak sedap didengar orang..Tapi tuhan dah menjadikan suara ku begini..Terima dengan seikhlas hati..Tak baik mengubah ciptaan-Nya..

Sempat pulak aku berceramah..balik ke topik asal...okey
Puas mencari VCD yang kulempar entah kemana. Cari punya cari, taraaaaaaa jumpa pun, tapi tak banyak pun VCD karaoke. Yang lain aku jumpa CD Filem, wat ape kan..Cam ne nak karaoke..huhuhuhu..

Nyanyi macam dalam selimut je..Al maklum la..rumah jiran dekat-dekat..Malu lak diorang dengar..Cam sedap kannn!!! Layan kan aje..
Bila tang key tinggi...aku senyap je la...takkan nak feeling2 menjerit macam kat atas pentas pulak kan..Gilo ape!!!

Okey la....selamat berkaraoke ye deyna83...hahahhaha...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...