08 November 2011

Nak Buat Kerja Pun Tak Tenang


Si Baby ni memang suka sangat dengan buku..Kakak pun satu, wat keje depan baby..Habis la kena kacau dengan baby..So, bila kakak buat kerja, kena bagi baby buku lain supaya tak kacau kakak dia..Majalah aku ku habis koyak dapat kat baby..Pantang kita pegang buku, cepat je dia datang..Kalau setakat nak tengok takpe la..Ini tak, mesti nak pegang dan gigit..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...