17 November 2011

Merana

Seriously...

Aku sekarang sangat merana dek kesakitan mataku ini. Berdenyut kencang mak oiii..

Aku tak dapat menahan dah kesakitan yang aku alami sekarang ni. Ia baru je rasa teramat sakit pagi ni...Kalau sakit kat rumah tadi, gerenti aku El atau kalau rajin aku gi klinik je kot-kot la dapat MC.

Rasa macam nak balik rumah je ni..Pening pun ada...Pemandangan pun dah jadi tak jelas.
Apa-apa pun aku rest jap kat surau..Dah tak tahan menanggungnya..Rasa ketumbit ni macam dah nak pecah je..

Sakittttttttttttt...please help me!!!!

6 comments:

  1. gi klinik mintk MC..aku hari tu skit mata gk merah berair,tmbh dgn demam..g klinik swasta la dpt 2hri wlupn tpkse kuar duit utk ubt n svis..mls nk gomen..nungu n xdpt mc pn.

    ReplyDelete
  2. sakit mata ke ketumbit...huh banyak jenis betul penyakit waktu sekarang nih...doa bebanyak xnak sakit sebab xde cuti dah..n aku kalau sakit becinta nak p klinik..jadik kena korban coti

    ReplyDelete
  3. missby: dah gi klinik la...doktor bagi ubat salap mata je...sapu dalam kelopak mata..

    faztee: dapat ke MC makcik oi..aku ketumbit

    cinda: ketumbit. aku pun jenis malas nak gi klinik beratur panjang..last2 aku EL je..walaupun rumah cuma sejengkal je ngan klinik..

    ReplyDelete
  4. siannyer...ko 1/2 day jelah...
    klu dah sakit nk buat keje pun tak blh...baik blk jer...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...