03 November 2011

Bukan Memilih



Aku jenis yang tak memilih baik dari segi pemakanan, kawan atau sebagainya..

Apa yang ada aku belasah je..
Bab kawan pun, aku tak pernah la nak pilih kawan-kawan yang sama baya (umur) je.
Aku tak kisah nak kawan dengan orang yang lebih tua dari aku..
Walaupun umur aku baru 20an, aku boleh je sembang-sembang dengan orang yang berumur 40-50an..

Buat apa nak memilih kan???
Manusia sama saja..Tapi ada segelintir orang, memang pilih kawan...nak yang sama umur je..
Macam malu sangat nak kawan dengan orang yang dah berumur.. 
Macam kakak-kakak kat dalam gambar diatas tu, kalau diorang cuti, gerenti sunyi sepi lorong aku tu..

Aku bangga dapat kawan macam kakak-kakak tu..
Jika ada jamuan ke ceramah ke, kami akan panggil je sape-sapa..takde la nak panggil kawan-kawan yang sama umur je..

Jatuh STANDARD ke kawan dengan yang dah berumur??????
Bagi aku..TIDAK!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...