03 November 2011

Aedes Merbahaya

48 Hours Sponsored Post


Kisahnya...
Suami aku disuspek demam denggi pada tahun lepas...
Sebenarnya kami tak tau yang dia ni demam denggi, dengan selambanya kami pergi juga bercuti ke Cameron Highlands sebab dah booking awal..

Kalau tau dia demam denggi takde kami bercuti kesana.
Patutlah lemah je tengok keadaan dia masa tu..
Balik dari Cameron Highlands baru check kat klinik..

Mak aii....suspek demam denggi rupanya..
Patutlah badannya naik merah..muntah-muntah..
Apa lagi..cari petua kat internet untuk menyembuhkan demam denggi ni.
OOOO...kena makan sup ketam la,.

Maka kami cari la ketam kat Pasar Tani..
Mahalnyaaaaaaaa..

Tapi kami terpaksa beli juga untuk sembuhkan suami aku..

Lepas je makan sup ketam tu...

terusss OK tau...Alhamdulillah sihat

Jom layan kuiz di SINI


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...